CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 2, 2011

Apa itu MonaVie?

Hi semua!! MonaVie is a new supplement yg masuk ke Malaysia..baru 2 tahun..n ramai yang belum tahu tentang khasiat MonaVie ni…


Saya sendiri tahu daripada kawan2 di sekolah ayah saya yang memang menjadi pengguna tetap MonaVie…disebabkan banyak testimonial menarik, saya pon tertarik untuk try menggunakan MonaVie ni…saye xde sakit ape2 yg kronik pon..n mmg penakut nak ambil supplement kecuali yg diberi oleh dokter..tapi lately say erase lesu..letih teramat2 sangat…then problem sembelit mmg xpenah nak berakhir…buasir yg ade sedikit ni pon risau gak if jd worst lak nnt…


Disebabkan org yg rekomen jus ni pd saya ckp ingredient jus ni daripada 19jenis buah-buahan, so saya agak tertarik…buat lagi tertarik is ade acai berry…dokter saye pnh bgtau yg acai ni bgs utk kanser…lagi2 utk elak kanser…so saye mmg suke la kan… then makcik saya yg dokter baru sahaja suspek kanser terus jadi pengguna MonaVie…bila saya Tanya, katanya lepas 2 botol dia makan, buasir dia baik terus…tapi result MRI still blom dpt until now…its been 2 weeks dah tggu…biaselah gov hospital kan mmg lmbt sket..


Ada juga testimonial daripada pengguna yg cakap pulih dari kanser dgn mengamalkan minum jus monaVie ini sahaja..tapi bukan dari kalangan keluarga terdekat saya lah..so sejauh mana kesahihannya saya mmg tak tau…Cuma saya harap makcik saya tergolong dalam kalangan org yg bagi testimonial baik pasal kanser tu lah…


Pengalaman saya sendiri minum monavie ni ialah i am sembelit-free now!!!ooo yeahh!! ;p 2 kali saya ambil monavie t uterus saya buang air besar 3x sehari..slalu tu walaupun makan buah nak buang air besar sekali sehari pon payah..so saye mmg hepi lah dgn perubahan ini..tapi buasir saya belum baik sepenuhnya lagi…dah kurang tapi ade lagi…


So ape yg saya nak tekan kan disini ialah saya hanya ingin berkongsi dgn org ramai yang masih belum tau tentang jus monaVie ni lagi…bagi saya supplement ni ikut keserasian…ade org serasi dgn supplement A, so bila dia makan Alhamdulillah penyakit2nya elok dgn izin Allah…tapi org lain yg sama penyakit makan supplement A xbaik2 jugak…mungkin org lain itu serasi dgn supplement B pulak…begitulah seterusnya…


Kini saya dah jumpa supplement yang serasi dengan saya…saya harap ia serasi dengan anda juga… jika berminat untuk membeli jus ini, sila hubungi saya ye…jika berminat untuk menjadi ahli, sila inform saya,k!!boleh dpt harga ahli ;p

0 comments: